The new brand message "Quäse. Comes from the quark -> Quäse. Kommt aus dem Quark" is used ambiguously in the new TV copy for the Loose cheese dairy. On the one hand, the claim makes it clear that Quäse - the sour milk cheese - is made from quark. On the other hand, it is also about finally getting out of the quark (german proverb: getting yourself together and tackling things). Like the protagonist of the commercial, who encourages his mirror image at the beginning with the words "Come out of the quark". The flagship of the Loose cheese dairy is thus consolidating its positioning as a "fitness food" and paying tribute to its proven USPs with the new brand message: High protein, low fat. In addition, the new Quäse commercial - unlike its predecessor - is occasion-based and shows the preparation of a Quäse bread as a protein-rich breakfast.
Die neue Markenbotschaft „Quäse. Kommt aus dem Quark“ wird in der neuen TV-Copy der Käserei Loose doppeldeutig verwendet. Zum einen verdeutlicht der Claim, dass Quäse – der Sauermilchkäse – aus Quark besteht. Es geht aber auch darum, selbst endlich aus dem Quark zu kommen, also sich aufzuraffen und die Dinge anzugehen. Wie der Protagonist des Spots, der sein Spiegelbild eingangs mit den Worten „Komm aus’m Quark“ anspornt. Damit festigt das Flagship der Käserei Loose seine Positionierung als „Fitness-Food“ und zahlt mit der neuen Markenbotschaft auf die bewährten USPs ein: Viel Eiweiß, wenig Fett. Darüber hinaus ist der neue Quäse Spot – anders als der Vorgänger – occasion-based und zeigt die Zubereitung eines Quäse-Brotes als proteinreiches Frühstück.
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